Filmy zazdrość, policja, ucieczka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, policja, ucieczka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Zanim Monika Milewska i Artur Sagowski się poznali, wiedzieli o życiu już całkiem sporo. Niestety głównie to, że nie zawsze jest łatwe… Monika miała „pod górkę”. Opuszczona jako dziecko przez matkę, wychowywała się w domu dziecka. Wie, że musi liczyć na siebie. Nikt za nią trudnych i ważnych decyzji nie podejmie. Jej codzienność to ciągła walka – dosłownie i w przenośni – Monika zarabia przecież na życie jako bokserka. Artur – wykształcony ekonomista z zamożnej warszawskiej rodziny. Od dziecka realizował swoje pasje. Z sukcesami brał udział w wyścigach samochodowych, a niedawno objął fotel prezesa w rodzinnej firmie. Nie ma w nim jednak cienia snobizmu, ani wywyższania się. Ceni sobie w ludziach dobro i tym też kieruje się w życiu. Ona - licząca każdy grosz i On – podpisujący milionowe kontrakty. Na dodatek, każde z nich z poukładanym już życiem osobistym… I jak teraz wrażliwy twardziel – Artur ma porzucić swoją piękną dziewczynę, a Monika zostawić chłopaka, z którym jest od lat? Jakby tego było mało: są miliony Artura, na które wielu, także członków rodziny, patrzy z zazdrością i myśli tylko o tym, jak się do nich dobrać. Jest też bokserski talent Moniki - ambicja jej chłopaka i bokserskich promotorów…

Niepokój

7,1
Skazany na trzymiesięczny areszt domowy za napaść na nauczyciela Kale Brecht spędza całe dnie podglądając nudnych sąsiadów. Niewinna rozrywka kończy się jednak z chwilą, w której chłopak zaczyna podejrzewać, że jeden z nich może być seryjnym mordercą... Nie mogąc opuścić domu, Kale prosi o pomoc znajomych. Amatorskie śledztwo szybko przeradza się jednak w dramatyczną walkę o przetrwanie. Bez ucieczki i jakiejkolwiek kryjówki grupa przyjaciół staje oko w oko z brutalnym mordercą, który nie zna litości.
Evan (Michael Cera) jest słodki, bystry i ogólnie dosyć przerażony. Seth (Jonah Hill) to ordynarny, arogancki i nieprzewidywalny osiemnastolatek, którego myśli krążą nieustannie wokół płci przeciwnej. W filmie oglądamy ich chybione próby nawiązania kontaktu z dziewczętami w trakcie jednej z tych pełnych paniki nocy… tej okropnej, upokarzającej nocy, której pamięć czcimy potem przez całe życie.


Zdziecinniały detektyw, Jake Peralta (Andy Samberg), jest w czepku urodzony. Swoją, wydawać by się mogło, poważną pracę traktuje jak niewinną zabawę. Jego nonszalancki sposób rozwiązywania dochodzeń jest mu puszczany płazem, ponieważ może się pochwalić największą liczbą zamkniętych spraw. Jednak nowy kapitan, Ray Holt (Andre Braugher), chce wychować zdolnego detektywa na poważnego służbistę, a cały posterunek przekształcić we wzorową jednostkę organów ścigania.
Młody urzędnik bankowy Sam i jego dziewczyna Molly, od dawna dzielący życie i wspólne mieszkanie, pragną wreszcie wziąć ślub. Gdy wracają późnym wieczorem z teatru snując plany na przyszłość, atakuje ich uzbrojony mężczyzna żądając pieniędzy. Wywiązuje się krótka bójka i Sam ginie. Jest to jednak dopiero początek. Bohater pozostaje na ziemi jako duch. W tej postaci postanawia wyjaśnić przyczynę napadu i uchronić swą dziewczynę przed grożącym jej niebezpieczeństwem. W kontaktach z ukochaną pomaga mu medium w osobie czarnoskórej wróżbitki.
Slim jest przykładną żoną wydawałoby się przykładnego mężą Mitcha. Kiedy rodzi im się dziecko, partner zmienia się w psychopatę nękającego swoją rodzinę.

Cyrk

7,6
Złodziejaszek Charlie (Charles Chaplin) przypadkowo trafia na arenę cyrkową, gdzie zostaje wzięty za klauna.
Nadgorliwy sierżant Cruchot przyłapuje na kilku wykroczeniach drogowych pewną atrakcyjną wdowę. Po krótkim zauroczeniu, przychodzi jednak przebudzenie. Cruchot postanawia wyzwolić się. Jednak w obliczu zagrożenia, następuje ponowne zbliżenie, tym razem prosto przed ołtarz...
Hallam Foe jest zamkniętym w sobie chłopakiem. Traumę wywołała w nim śmierć matki. Nie chce dopuścić do siebie wiadomości o smobójstwie. Wierzy, iż w zbrodnię zamieszana jest była sekretarka ojca, obecnie jego żona. Po wyjeździe siostry jeszcze bardziej oddala się od otoczenia. Postanawia opuści dom. Na swej drodze spotyka kobietę, które przypomina zmarłą matkę ...
Cud w Mediolanie” zrealizowany trzy lata po “Złodziejach rowerów” przez duet Vittorio De SicaCesare Zavattini świadczy o odwrocie włoskiego reżysera od czystego neorealizmu. Jest tym dla De Sici, co „Noce Cabirii” dla Federico Felliniego – problemy społeczne powojennych Włoch ustępują rzeczywistości sacrum i profanum, pobożności instytucjonalnej i ludowej, mieszance pogaństwa i religii. To, co w „Złodziejach rowerów” de Sica jedynie zaznaczył na marginesie poprzez wprowadzenie postaci wróżbitki, w “Cudzie w Mediolanie” wybucha z pełną, prostoduszną siłą. Mały Totò znaleziony w zagonie kapusty, a obdarzony łaską czynienia cudów, ratuje swych przyjaciół z opresji i sprawia, że ulatują na miotłach do nieba, zostawiając za sobą pałace bogaczy, lepianki żebraków i przepych Duomo. Nakręcony w 1951 roku film de Sici został nagrodzony Złotą Palmą wraz ze szwedzkim filmem „Fröken Julie”, ekranizacją dramatu Strindberga, w którym panna z arystokratycznych sfer zakochuje się w służącym. Tym żyła Europa początku lat 50.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…