"Pomniejszenie" doskonale sprawdza się chociażby jako antyteza głośnego "mother!" - rozbuchanego i rozkochanego w swym katastrofizmie filmu - napomnienia.
przeczytaj recenzję
Przez dwie godziny Gina Prince-Bythewood zawzięcie gryzmoli piękne słowa o dojrzewaniu, miłości i tolerancji. Miód na nasze serca wylewa się w takich ilościach, że szybko doznajemy niestrawności.
przeczytaj recenzję
Amerykański producent próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie „co jest grane?”, ale okazuje się, że nikt nic nie wie. Niby jak w czeskim filmie, lecz zdecydowanie mniej zabawnie.
przeczytaj recenzję
Reżyserowi Uliemu Edelowi udało się bezbłędnie wychwycić moment, w którym cnotliwy ruch gwałtownie traci niewinność, a miłość do ideałów zostaje zbrukana krwią.
przeczytaj recenzję
Nie oszukujmy się – od samego początku wiadomo, kto w filmie Eastwooda stoi po właściwej stronie. Były gwiazdor westernów w takich okolicznościach czuje się jak ryba w wodzie.
przeczytaj recenzję
„Frost/Nixon” stanowi kolejny dowód, że jeżeli istnieje w Ameryce grupa ludzi mogąca odczuwać wdzięczność wobec sprawcy Watergate, stanowią ją hollywoodzcy producenci.
przeczytaj recenzję